lady in red..

Posted on Updated on

English: Handmaiden costume: taken at the &quo...
English: Handmaiden costume: taken at the “Fashion of Star Wars” FIDM premiere (Photo credit: Wikipedia)
English: Padme's Meadow Dress: taken at the &q...
English: Padme’s Meadow Dress: taken at the “Fashion of Star Wars” FIDM premiere (Photo credit: Wikipedia)
English: The Behind the Walls Street, Braşov R...
English: The Behind the Walls Street, Braşov Română: Strada După Ziduri, Braşov (Photo credit: Wikipedia)

Desen animat: “Regatul secret”…Seriale: Fashion Star, Unsolved Mysteries si Head Games..

Ultimul, cu experimente, de tipul : se trimite -pe o strada animata- o actritza imbracata in alb.  Se uita cineva dupa ea? Da, insa destul de tarziu si putzini. Se trimite aceeasi actritza in rochie rosie. Aproape din prima cineva se rasuceste pe calcaie si se uita dupa ea. Apoi si altzii ..Rosul este o culoare aprinsa, care atrage atentzia. O culoare puternica, rosul influentzeaza mult perceptzia. Acei domni din experiment s-au facut de ras pt “doamna in rosu”..Sub influentza culorii, ei au facut mai mult decat li s-a cerut (le-a cerut bani, i-a facut sa strige dupa o persoana imaginara, au trecut-o strada in bratze, sub pretextul unei false entorse la glezna..)..La ce foloseste experimentul?  La manipularea consumatorilor, a perceptziei lor. Etichete atragatoare, culoarea de efect, o denumire care se leaga in mintea oamenilor de “stil si calitate”..si gata. Pacaleala vinde produsul. Te fac sa crezi intr-un produs mai bun decat cel traditzional..

.

punctual ca un vierme..

.

Bogdan Teodorescu si Radu Tudor despre USL..Problema fundamentala acum este “performantza usl”. Agenda cetatenilor se va deconta in spatele lui Ponta, spune BT. Cei doi lideri din cadrul uniunii sunt responsabili cu o disciplina de fier in interiorul usl. Doua afirmatzii semnificative, cea a dnei ministru Campeanu:” Eu iau masuri bune, iar Ponta castiga”, si cea privata a dl Chitzoiu..Sunt expresii ale frustrarii..PNL si-a asumat rolul de a lupta imp lui Basescu, solicitat de un electorat radical antibasist. PSD are un electorat mare, interesat mai degraba de buna guvernare..Succesele guvernarii sunt puse in tolba celui care vorbeste mai mult despre guvernare; din nefericire pt partidul liberal, care s-a dus  inspre o zona care e “inchisa”..Inafara guvernarii, ca mesaj. O zona care nu-i asigura partidului o “crestere”.. Riscul de a pierde beneficiile unei guvernari corecte..Sigur ca Usl nu se va rupe, miza, (interesul) e mai mare decat disensiunile care apar..

poftit: salata nicoise, sote de curcan cu ciuperci si avocado..Pt maine, o supa picanta de rosii, pui marocan, cu garnitura de cartofi stropitzi cu smantana si capsune..

La noi, Poiana Tzapului-Complex Cochet, 4 stele; Orastie-Arsenal Park ( pt tematica militara) ; Sinaia-Vila Camelia si Hotel Regal (pt o familie cu pretentzii) ; Busteni-Alexandrion (pt conferintze); Ambient-Brasov ( un rustic sarmant)

De la ei: “dupa ce nasul (Becali) a plecat, ( Luminitza, sotzia) a scapat si lacrimile de rigoare”-Gabi Firea, o comunicatoare cu experientza, care-o mai da in bara

viziune: femeie culcata, ..bust,..intr-un “camp” de cirese coapte, fara frunze,.. Stiu ca e un tablou autist. Dar asa a venit viziunea. Ce pot sa fac? Sunt onest pana la capat. ( Ciudatzenia face sa fi gasit, de dimineatza, pe drumul spre parcare si masina, o creanga destul de mare, plina de cirese. Le-am numarat: erau douazeci si ceva. Am pus creanga in portbagaj. Am adus-o acasa. I-am scris un poem. )

Vermeer-“Astronomul”…( Imagine)

.

Kundera ( “Viatza e in alta parte”, -Zivot je jinde) ..”Afectiunea si duiosia  iau nastere in clipa in care suntem aruncati pe pragul varstei adulte, cand ne dam seama cu groaza de avantajele copilariei pe care nu le-am inteles la vremea copilariei. Afectiunea e spaima pe care ne-o insufla varsta adulta. Afectiunea inseamna crearea unui spatiu artificial, in care altul trebuie tratat ca un copil. Afectiunea mai e si frica de urmarile fizice ale dragostei; este o incercare de a desprinde dragostea de lumea adultilor( in care dragostea e inselatoare, perfida, plina de contradictii, impovarata de simtzul carnal si de responsabilitate) si de a considera femeia drept un copil.”

(Kundera mai are si altele..despre mama sufocanta, despre tortura si gest criminal cu radacina in erotism, despre poezie; marea lui fortza consta in felul absolut fermecator in care demitizeaza si distruge) ; de pilda: “(  )..exista in cuvintele poetului o picatura izvorata din inima, ce da versurilor sale stralucirea frumusetii. Dar pt aceasta picatura nu e nevoie, catusi de putzin, de o experienta traita spre a fi extrasa din inima poetului, iar noi preferam sa credem ca poetul isi stoarce uneori inima, asa cum bucatareasa stoarce peste salata o lamaie taiata in doua.”

“Poftim, el vine sa-i citeasca ceva ce-l cuprinde in totalitatea sa, cu pasiunile si subtilitatile lui, cu sangele lui-si, la capatul catorva minute, ea se apuca sa-i vorbeasca, plina de duiosie, despre altceva! Da, era dispus sa faca sa dispara defectele ei in solutzia dizolvanta a dragostei sale, cu o conditie: sa se intinda, de buna voie, in aceasta solutie, sa nu incerce niciodata, nici macar in gand, sa iasa din aceasta baie, sa fie scufundata in intregime sub luciul gandurilor si al vorbelor lui, sa fie cufundata total in universul lui, si nicio particica din trupul sau din cugetul ei sa nu salasuiasca intr-o alta lume decat a lui”..

(tanarul poet al lui Milan Kundera, scos din labirinturile virginitatii de catre o amarata de vanzatoare, ..care a fost mai disponibila, el o voise pe cealalta, dar asta l-a luat si l-a dus in patul ei,..descopera ca ea ii scapa, nu o poate poseda, nici fizic, nici prin poezie..Pt ceilaltzi, femeia este urata si oarecare, ..pt el, este prima experientza, e si brutal, si gelos, capabil de “un urias elan de sensibilitate” dupa toate inchipuirile lui, de fapt.. Jamil inca nu s-a “trezit” la realitate, nu are priza la ea..) Metafora cazii, a “dizolvantului necrutzator al dragostei”…

.

incep sa-mi recapat visele inapoi!

….

car ciresii in casa, dupa ramura:

…………

de dimineatza, am gasit o creanga mare,

cu multe cirese, in drum. Am pus-o in portbagaj.

S-a pastrat destul de bine.

.

Unul, de curand, a ciopartit o femeie

tanara si-a aruncat-o in rau.

E complet lipsit de imaginatie. Cel care a rupt din

cires, parasindu-l in drum, e la fel de tampit

si-ti vine sa-i inchizi intr-o puscarie academie

de arta pe-acesti

risipitori de materie

care nu stiu sa lucreze mai pozitiv

in imaginar

.

iar eu, fericit ca pe moment am de toate

si-n special ca sunt viu, ca oamenii

pe care ii iubesc vad viatza de parca le-as

implementa ochii mei,

ma impiedic de ciresul maltratat

si-l iau cu mine

il asez pe un scaun

ca pe un musafir

de seama.

.

ii torn adieri de pisica in frunze

pe sub nas ii flutur museline de nevasta

il atac soptindu-i

infrastrigate de tigru indragostit

ii sfasii ciresele si-l  hipnotizez cu viziunea

rosului-inefabil cu care ma umple.

.

il parasesc, apoi revin ca sa-l privesc fix

gandindu-ma la el ca la un prieten

tacut, care va muri, tinandu-ma

de mana. nu stiu cum se desparte

sufletul lui de trup, asta imi ramane

interzis.

.

dar sunt aici cu el, in clipele lui de pe urma.

.

e mult, e putzin? stiu ca nu sunt un criminal.

.

nici cabotin. mai ales, asta nu.

Română: Prelucrare 3D pentru Sinaia - Romania,...
Română: Prelucrare 3D pentru Sinaia – Romania, version 1. (Photo credit: Wikipedia)
13 thoughts on “lady in red..

    La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur said:
    mai 27, 2013 la 4:21 pm

    Maattt, am veniiiit!
    Avem un pui de porumbel! Mai stii ca aveam un cuib? Ei bine acum am si pui!
    Sunt plina de fericire! Acum am venit sa iti impartasesc bucuria mea!
    Cliiiiing! Cliiiiing! Si mai citesc o data! Mama, mama ce bine suna totul! :)

    nuclearrr responded:
    mai 27, 2013 la 4:24 pm

    Ce veste faina! Pui, pui de porumbel..
    Ai venit cu veste frumoasa, ne merge bine toata saptamana
    O vietisoara noua!
    Cling! Fee, mai sunt acolo cojile din oul ala tarrre mic?

      La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur said:
      mai 27, 2013 la 4:32 pm

      Matt, asta nu stiu din ce generatie este! Azi m-am trezit cu el!
      O vietisoara nou! Un nou cu totul nou, Matt, asta e un mare dar!
      Sunt asa de fericita ca vreau ca dansez. A dansa e verbul meu de suflet, asa sa stii!
      Piciul licuriciul si-a spart capul. A cazut cu bici! Mi-a aratat azi, l-am oblojit, apoi l-am trimis in banca!
      Nu avea chef sa stea in banca, dar eu m-am prefacut ca nu pricep!
      Matt, tu si surprizele tale, of!

    nuclearrr responded:
    mai 27, 2013 la 4:36 pm

    A dat fericirea peste omi..Asa ma simt si eu..Cu sau fara motiv..
    De obicei, si mie imi place sa dansez..Si de fericire si de ne..
    Cred ca am facut-o zilele astea. si aici noi2..
    Am sa nu uit: ca verbul tau e “a dansa”..
    Neplacut..Spart capul bine sau doar asa..? Il inteleg: nici eu n-am stat aseara prea bine
    in patul meu, parca era o banca.. Si-am baut lapte si mai rau a fost:)
    Si Dna Profa Noapte a zis: zat! Acolo sa-ntepenesti pana maine la cinci..
    Care surrprize, Fee?

      La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur said:
      mai 27, 2013 la 4:43 pm

      Stii si cu fericirea asta cum e? Cand nu e deloc si cand e de nu poti duce!
      Asadar sunt in faza de nu pot duce, pune si tu un umar, sa-mi fie mai usor!
      Noi dansam tot timpul, tot timpul! E uimittor ce de pasi cunoastem! Dar, asa la marele fix!
      Si-a spart cat sa aiba o zgaiba-n par! Imi venea sa-l sarut pe crestet ca venise asa, sa il alint! Dar m-am abtinut, sa nu starnesc invidia celorlalti.Sau sa nu le dau ideea de a-si sparge capul pentru un sarut.
      Asadar pe o banca… Asta cu bancile e de bine, pana la urma!
      Dna Profa Noapte cred ca a profitat sa te tina de vorba, doar stii ce trancanicioasa este! Dar pana la 5! Doamne, nu te-a lasat deloc sa dormi! Hm!
      Toate surrprizele de pe lume, Matt!

        La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur said:
        mai 27, 2013 la 4:47 pm

        Cu tine, si de-ar fi pe moarte omul, isi revine! Esti un fel de “Lazare ridica-te si umbla”! Matt, sper totusi sa nu fiu pe moarte! Zau!

    nuclearrr responded:
    mai 27, 2013 la 4:48 pm

    Daca tu nu poti duce, trebuie sa duc eu fericirea ta? Suna interesant..
    Iubito, chiar dansam..Desi uneori fiecare atarna de coltzul lui de stea, adica mai cash:)
    Dar ai dreptate: ne ies pasii!
    Asta ar mai lipsi..Sa ne spargem capul pt un sarut..Dar, intr-o oarecare masura,
    exact asta e.. Fix! La fix!
    Ei, sigur, unii dorm f bine pe banci..A mea era cu satin si eu tot ma fatzaiam:)
    A, da, eu cand visez, parca e multipex!
    La 5, altadata e mai dulce, impaciuitoare: la 7..
    Serrios? Toate, toate surprizele?
    Sunt surprizaciosul tau?

      La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur said:
      mai 27, 2013 la 4:55 pm

      Daca vrei sa ma ajuti sa o duc, daca nu, dau sfara in tara sa gasesc voluntari!
      Dar eu vreau sa ma ajuti tu! Promit sa nu trisez si sa duc partea mea cu multa insufletire! Mai ales ca fac exercitii!
      Daca te fatzii atat, sa anunti cand intoarcem frontul! hahahahah! Oare exista expresia asta?
      Impaciuitoarea ta are impaciuitorul in aparatul de
      Te pomenesti ca erai chiar faza cu aparatul de barbierit, pe cand eu ma gandeam daca sa calc sau nu o rochie… Artzagul vine de la fierul de calcat, iti spun eu!
      Serrrios! Toate surrrprizele, nu te face ca nu stii!
      DAr eu cine sunt pentru tine, Surrrprizici cu arici?

    nuclearrr responded:
    mai 27, 2013 la 4:49 pm

    Fee, ma omori tu pe mine cu zile..
    De ce sa fii, ..de ce sa fii pe..
    Si ciresul a inviat cu mine: inca il mai am. Nu vrea sa plece..
    Sa fii sigura ca ti-as spune: Fee, lasa gluma..
    Nu ma lasa Singur Pe Lume:)

      La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur said:
      mai 27, 2013 la 4:59 pm

      Ooo, mi-a venit inima la loc! Ma straduiesc din rasputeri sa te menajez, dar recunosc si ca ti-am mancat sufletul! Ma vor crucifica cititoarele tale! Ha! Sa nu le lasi!
      Nu, te las nici daca te vei lepada de mine! Vin cu tarna-n cap la usa ta! Glumesc, Matt! Ar fi foarte, foarte nepotrivit sa mierlesc tocmai acum! Imi voi alege o alta vesnicie pentru asta!
      Nu te las Singur pe Lume, nici daca ma vei ruga!

    nuclearrr responded:
    mai 27, 2013 la 4:59 pm

    Atunci o sa fac si eu exercitzii..

    Era artzagul transmisibil? O, Fee, pai asa o sa
    de la fiecare emotzie a ta?:)

    Cine esti tu..My Lady In Red.

    nuclearrr responded:
    mai 27, 2013 la 5:00 pm

    Daca insisti, n-o sa-mi manance inima decat Fee:)
    Te rog, nu o mierli chiar acum..
    De drragul meu
    Te sarut

Lasă un răspuns

